Επιστροφές και αξιώσεις

1. Σε ποιες καταστάσεις θα χρησιμοποιήσετε τη διαδικασία

Επιστροφή - υπαναχώρησα από τη σύμβαση

  • Τα προϊόντα δεν σας ταιριάζουν και θέλετε να τα επιστρέψετε.


Παράπονα

  • Τα προϊόντα έχουν υποστεί ζημιές κατά τη διαμετακόμιση.
  • Κάτι έλειπε από την αποστολή.
  • Θέλετε να διεκδικήσετε τα προϊόντα εντός της περιόδου εγγύησης.

2. Τι να περιμένετε

  • Η επιστροφή είναι πάντα δωρεάν.
  • Έχετε 60 ημέρες για να υπαναχωρήσετε από τη μεταξύ μας σύμβαση.
  • Τα παράπονα αντιμετωπίζονται άμεσα, το αργότερο εντός 30 ημερών από την παραλαβή τους.
  • Εάν υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας εντός 14 ημερών.

3. Πώς να το πράξετε

  • Για να αιτηθείτε επιστροφή χρημάτων ή αξίωση, παρακαλούμε υποβάλετε το αίτημά σας μέσω των παρακάτω ηλεκτρονικών εντύπων.
  • Πακετάρετε καλά τα εμπορεύματα για να αποφύγετε ζημιές κατά τη διάρκεια της μεταφοράς.
  • Επιλέξτε τη μέθοδο επιστροφής (μπορείτε να βρείτε τις επιλογές εδώ) και στείλτε μας τα προϊόντα.
  • Θα σας ενημερώνουμε για την κατάσταση της επεξεργασίας.

Συμπληρώστε την ηλεκτρονική φόρμα για να αιτηθείτε επιστροφή ή αξίωση:

Επιλέξτε τη μέθοδο επιστροφής σας

doprava

Κατά μεταφορέα της επιλογής σας


  • Παρακαλούμε στείλτε μας μια απόδειξη αποστολής στο info@kulina.cy θα σας επιστρέψουμε τα έξοδα μεταφοράς.
Στείλτε το δέμα με οποιονδήποτε μεταφορέα στην ακόλουθη διεύθυνση:

Βάκετα Ιντερνάτιοναλ
92771537
Γενική Ταχυδρομική HUB Θεσσαλονίκη
Εσωτερική Περιφερειακή Οδός (Εσωτερικός Δακτύλιος)
Θέση Διαλογής ΟΣΕ – Πάροδος Σοφ.Βενιζέλου
54628 Θεσσαλονίκη
Ελλάδα

Γράψτε τον κωδικό 92771537 PACKETA INTERNATIONAL ευκρινώς στη συσκευασία σε αυτή την περίπτωση.
Χωρίς αυτόν τον κωδικό δεν μπορεί να προωθηθεί στην αποθήκη μας.
doprava

Υπερμεγέθη προϊόντα άνω των 30 kg/60 cm


  • Επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας:

    info@kulina.cy

Δεν βρήκατε αυτό που ψάχνατε;
Όλα για τα ψώνια στην KULINA